Abusuko ikasleak bibliotekako tailer batean ari dira aste honetan
Abusuko Zamakola Eskola eta Abusu Ikastolako 3. eta 4. mailako ikasleak Bibliotekako “Animaliek hizketan zekiten garaian” izeneko tailerrean ari dira parte hartzen aste honetan zehar, Euskararen astearen programaren barruan, Galtzagorri Elkartearen eskutik.
Literatur tradizioan betidanik erabili izan dira animaliak giza sentimenduak azaltzeko (edo irudikatzeko) eta jarrera ereduak eskaintzeko. Haurrek, gainera, animaliengan islatzen dituzte sarri beren sentimenduak.
Tailer honetan lau alegi original sortu dituzte musika eta irudi animatuen laguntzarekin eta jolas literarioaren bidez alegi hauetan murgiltzen dira haurrak.
Alumnado de 3º y 4º curso de la Escuela Zamakola e Ikastola Abusu participan esta semana en el taller “En la época en la que los animales hablaban” que se está desarrollando en la Biblioteca de Abusu a cargo de Galtzagorri Elkartea dentro de la Euskararen astea.
En la tradición literaria siempre se han utilizado a los animales para representar nuestros sentimientos y ofrecer nuevas actitudes. Además, los niños y niñas proyectan a menudo sus propios sentimientos sobre los animales.
En este aula se presentan 4 fábulas originales acompañadas de música e imágenes y los participantes del taller se sumergen en ellas a través de un juego literario.
Literatur tradizioan betidanik erabili izan dira animaliak giza sentimenduak azaltzeko (edo irudikatzeko) eta jarrera ereduak eskaintzeko. Haurrek, gainera, animaliengan islatzen dituzte sarri beren sentimenduak.
Tailer honetan lau alegi original sortu dituzte musika eta irudi animatuen laguntzarekin eta jolas literarioaren bidez alegi hauetan murgiltzen dira haurrak.
Alumnado de 3º y 4º curso de la Escuela Zamakola e Ikastola Abusu participan esta semana en el taller “En la época en la que los animales hablaban” que se está desarrollando en la Biblioteca de Abusu a cargo de Galtzagorri Elkartea dentro de la Euskararen astea.
En la tradición literaria siempre se han utilizado a los animales para representar nuestros sentimientos y ofrecer nuevas actitudes. Además, los niños y niñas proyectan a menudo sus propios sentimientos sobre los animales.
En este aula se presentan 4 fábulas originales acompañadas de música e imágenes y los participantes del taller se sumergen en ellas a través de un juego literario.